tirsdag, april 17, 2007

Trenger du inspirasjon?


Kom på kurs!!!!
LOL!

Nå skal jeg avslutte kurseksemplene for denne gang, må se til å få gjort ferdig pakkingen nå, hører rykter om at sikkerhetskontrollen på flyplassene tror at knivene i skjærebrettene er faaaarlige redskaper, så da gjelder det vel bare å få pakket alt i kofferten...... *glis*

Her i Trondheim er det grått ute for tiden, så da koser jeg meg med farger inne istedenfor ;o)
Tegner, maler, scrapper og klipper. Full fres.
Trener og jobber innimellom slagene også, så ro i ræv... NOPE! Ikke tid til det her i gården for tiden tji-hi.
Men, hvile får jeg gjøre når jeg blir gammel.
Nå fyker jeg videre!

Ha en videre kreativ april alle sammen, den nærmer seg slutten..... *sjokk*

3 kommentarer:

Lene S sa...

Heldige de som skal på kurs i Bergen til helgen!! Kos deg Tove, og du sjekk mailen din!!

;o)

Lilli in Vancouver sa...

You look groovy! Nice page :)

Maggie Lamarre sa...

Gorgeous
Maggie