søndag, oktober 15, 2006

CIAO......


Neida, jeg skal ikke noen steder ;o)
Men, siden vi nå er kommet til 15. oktober, er det nye utfordringer på trappene på www.Papairgleder.no og her er mitt inspirasjonsbidrag ;o)
Jeg fikk tatt dette blinkskuddet gjennom vinduet på båten ut til flyplassen, og jeg synes det er så utrolig flott.... Måkene satt på pålene hele veien innover ( Venezias veipinner) så vakre og flotte.
Derfor fikk dette bli siste side til albumet mitt fra turen (ikke ferdig med alle ennå, men slutten er vel så viktig, er den ikke...? hehe).
Stikk innom forumet på Papirgleder og la dere utfordre!!!

This is my last picture taken in Venice...
Just had to take a photo from the window on the boat back to the airport.
They were just so pretty there they sat :o)
This is the last page to my Venice-album, but I still have some in between to finish up...
But, this is for a digital challenge on a Norwegian website called www.Papirgleder.no

CIAO!

Ingen kommentarer: