onsdag, september 27, 2006

Long time no see.......


Det er lenge siden jeg har vært innom bloggen min nå....
Jeg har ligget med forkjølelse som gikk videre til bihulebetennelse.
Endelig ser det ut til at medisinen begynner å virke, men det blir nok noen dager til på sofa'n.
Men til helga MÅ jeg være frisk, for da reiser jeg til Venezia :o)
Skal på kongress gjennom jobben, og gleder meg som en liten unge!

Men, mens jeg har ligget på sofa'n har jeg bedrevet den berømmelige formen for sofa-scrapping. Julegavene plopper frem gitt ;o)
Denne siden er til oldemors album, til sammen 10 sider skal pakkes pent inn og sendes dit til jul :o)
Noe av det andre jeg har laget vil dere snart få se på de nye kreativsidene på www.Papirgleder.no, så det er bare å vente, hehe.

Takk til alle for koselige kommentarer på bloggen min :o)
Jeg skal stikke innom dere etterhvert når formen bedrer seg!
Hyggelig lesing når men ligger hjemme har det i alle fall vært :o)
Takk!

To my non-Norwegian speaking friends :o)
It's been a while since last blogging due to the flu. I'm slowly getting better, but have still a way to go.
Now I'm hoping to get better soon, cause this weekend I'm of to Italia and Venizia JIPPI!!!!!

This page is for the childrens great grandma for christmas. 10 pages is ready to be packed and sent away :o)
It's from a summer celebration on a pittoresc little farm here in the middle of Norway, were we was on holiday together with our dear friend Gudrun and family :o)

3 kommentarer:

Lene S sa...

Å så deilig å se en liten oppdatering! Jeg er en tålmodig, flittig gjest som bare venter og venter og venter.. LOL Nydelig side Tove, så stemningsladet!

Håper du føler deg bedre! Skal krysse fingre for at du blir helt restituert til du reiser til Venezia!

Stor klem!

banglamarie sa...

Kjekt å se at du klarer å være kreativ selv med tett nesse og tette bihuler. *god bedring*!!!
Flott side til oldemoralbumen!

Bildet er så koselig, ser ut som en skikkelig trivelig og koselig sommerfest!

God tur til Venezia. Det kribler litt i passet her og ;) For jeg skal til London.

-Marie

Lilli in Vancouver sa...

So peaceful and happy :)