torsdag, august 24, 2006

Lykkelige barndomsminner


Nå er sommeren på hell, selv om det ikke ser sånn ut her i trøndelag for tiden ;o)
Men scrappekløen har satt inn for fullt nå etter en deilig ferie, og sommerminnene er i ferd med å komme i album.
Sommerens bonderomantikk fikk meg også til å minnes min egen barndoms somre, og jeg greidde ikke motstå fristelsen.
Dette bildet av meg måtte jeg bare scrappe :o)
Skjørtelengden er ikke akkurat dagens, men åååå så herlig det er å mimre over tiden som var ;o)

3 kommentarer:

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Denne var bare lekker :)

banglamarie sa...

Så søt!! Herlig mimreside!! søt og nostalgisk ;)

Unknown sa...

Denne er så herlig, sommerlig og mimrende romantisk. Flott med sånne bilder av seg selv.... :o)

Flott valg av papir, og nydelige detaljer (og tittel)

Ha en god weekend i Trøndelag, og nyt det fine været. Her regner det....