mandag, juli 03, 2006

3. juli 2006


Sommeren er kommet, ferietid, sol og varme :o)
Jeg har scrappet litt innimellom, og har lagt ut en utfordring inne på www.Papirgleder.no. Ta en tur innom 'vi skaravler' på forumet, og la deg utfordre ;o)

Nå skal jeg reise bort noen dager for å bytte barn, hehe. Skal hente de minste og sette igjen den største, så nå blir det ikke noen oppdateringer de nærmeste dagene.

Men jeg vil benytte sjanset til å ønske alle en riktig god sommer :o)

Summertime!
I'm going away for some days, so I just want to wish you all a fabulous summer :o)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Helt H E R L I G, Tove.... :)
Flott utfordring. Har allerede printet ut bildet jeg skal bruke. Men jeg har litt problemer med å laste inn LO på Galleriet(vet ikke hvorfor)så den kan hende jeg bare poster den på bloggen min.

God ferie, Tove, nyt det fine sommeværet... :o)

Åshild sa...

Suverene Tove! :) Knall LO med skikkelig sommerfeeling! Nyt dagene fremover.

Klem

gudrun sa...

Boblende, hærlig LO.
Kos deg på ferie. :-)

Lilli in Vancouver sa...

I like your bubbly art :)