fredag, april 28, 2006

The{21}Challenge, round 3, day 4 & 5



Å som jeg koser meg med scrappingen for tiden!
Jeg har fått prøvd ut mye nytt, og koser meg masse!

Her er sidene fra dag 4 og 5;

Dag 4: Denne dagen skulle jeg bruke farger. Være tøff med meg selv og bruke masser av mønster og farger sammen med bildene. Ikke en liten kartongbit engang, bare mønsterpapir!
Gudrun fikk inspirert meg i helga ;o) Takk G!

Dag 5: Ryddedagen... Skulle rydde og vaske i dag. Først på barnerommet, deretter resten av huset. .. Kom meg ikke lengre enn barnerommet, FOR et kaos! Hold på der i hele dag, ryddet, sorterte, kastet... Men nå er det ryddig der. Håper på klestørk i morgen, for det ble myyye tøy etter å ha gått gjennom rommet i dag...
Jaja, forhåpentligvis greier de holde det slik en stund ;o)


For you non-Norwegian speaking:

Here's my pages for day 4 and 5.
I've enjoyed every step of the way. Creating art, testing out new tecniques, doing things I haven't tried before, and I'm loving it!

Day 4: My goal for this day was to mix patternet and coloured papers together, paint on the pattern, be BRAVE! I loved it! Ohhh how I enjoy doing this! I'm making art like I never thought I would....
Gudrun inspired me this weekend, and I only used unpatterned papers on the title, thanks for the inspiration G!

Day 5: My cleaning day. Was suppose to unclutter and clean the appartement, but didn't get longer than the childrens room.... Can you believe how much garbage and clutter that 2 little people can make in a small room?????? All day went before it was done. But when they came home both of them thanked me and gave me lots of hugs ;o)
It was worth it all!!!

1 kommentar:

Åshild sa...

Tove - du er et unikum!! Art journalen din flommer av kreativitet, lekelyst og talent - og jeg blir sååå inspirert av deg! Takk :)

Klem