søndag, januar 29, 2012

Liggestrikk...


Her er altså liggestrikk prosjektet mitt ferdig,- Mariustunika til lillemor. Greidde ikke legge fra meg pinnene og plutselig var den ferdig.. Så nå må jeg finne på noe nytt. Jaja, man kan vel ikke ligge her arbeidsledig heller! Så jeg får komme tilbake til det etterhvert.

Ellers er stua vår blitt til syestue for både 2 og 4 beinte den siste uka. For dakkar lille firbeinte fikk korsbåndet i kneleddet revet tvers av på tur sist søndag, og ligger nå nyoperert på puta si og piper. Ser skikkelig pjusk ut også, med barbert bakdel, stor bandasje og tube rundt nakken. Dakkars! Så nå halter vi snart alle i hop. Kan jo bare bli bedre fra nå av?!

Ha en videre strålende søndags kveld, og en riktig spennende og kreativ ny uke alle sammen!


5 kommentarer:

Unknown sa...

Kjempeflott marius tunika... :O)
jeg strikker også marius til datteren min, men det skal bli en genser og med hovedfargen i rosa.... :O)

God bedring til både deg og vovsen... :O)

hanne sa...

Så fin tunika, Tove! Ingen tvil om at de klassiske mønstrene fremdeles ruler ;-) "Så fin du er Ida". Bra at du klarer å strikke liggende...det må være en prøvelse..
God bedringsklemmer til både deg og lille voffs!
Tenker at Diva skal opereres denne uka - ikke flere kattunger i vårt hus ;-)

Ellen* sa...

Næmmen huffda, Tove! Skummelt med sykkel om vinter'n!:o( Håper du kommer deg på beina igjen fort! Men du får jo strikka fine ting imens da...
*godbedringklem*

Pauline sa...

Flott mariustunika til ei flott jente!!
Daaakkars vovven, god bedring til den også! Nå må det vel snart være slutt på "elendet" i heimen..?..

Anonym sa...

Åh, den ble kjempelekker!
(og jeg kom på at jeg hadde sagt at du skulle få låne mønsteret og så gikk tida litt fort... *rødm* men du har fått tak i det ;)
Lillemor ble kjempekjempefin :)