tirsdag, januar 24, 2012

Full stopp og DIY på hytta



Det ble bråstopp.
Plutselig satt jeg på bakenden og skle i full fart nedover bakken med sykkelen foran meg som støtfanger.
Dette var desember.
Nå skulle vel tiden være inne for bedring..?
Nope.
Etter å ha sykla 2 uker i det nye året måtte jeg kapitulere og dra til legen,
2 dager etter fikk jeg bekreftet mine mistanker.
Stor skiveprolaps.
Så her ligger jeg igjen.
Sitte er utelukket og interiør/hobby får lide.
Men jeg har fått kjøpt meg garn, så nå skal jeg liggestrikke :)
Lillemor skal få seg noe nytt, men hva det er får dere vente litt med å se..

Mens jeg likevel ligger her kan dere jo få se bladholderen på hytta. Den ble enkelt til med blomsterkasse fra Grønt Miljø og noen hjul fra Clas Olsson. Siden mannen i huset slet med prolaps i fjr sommer var det ikke store prosjekter som sto på planen.. Men med denne kassen ble det enkelt å komme til å vaske, samt lett å få slått opp sovesofa'n. Kjekt med enkle løsninger som forenkler tilværelsen!

SeeU!

4 kommentarer:

hanne sa...

Hyggelig med livstegn fra deg! Ikke fullt så hyggelig å høre at du aldeles ikke har det noe bra! Sender noen gode klemmer oppover til deg og gleder meg til å se hva du har tenkt å lage til lillejenta!

Nå får du ta det med ro til du er helt frisk!

Pauline sa...

Næmmen kjære deg da.... sender deg maaange gode klemmer, ta så mange du vil ha! :-)

Liggestrikking du... kjenner ei med stoore bekkenløsningsproblemer, hun liggestrikka imange år! ;-)

Torill sa...

God bedring, Tove!!
Håper du kommer deg opp i sittende stilling snart:0)
klems

Aquarell sa...

Au-au-au, det hørtes ikke noe særlig godt ut...
Ønsker deg masse god bedring, og håper du snart er på beina igjen. :)
Klem!