tirsdag, september 21, 2010

Black and white, lys og mørke


Denne lampen ble med gubbelure og meg hjem fra Oslo i vår da vi ble stående askefast etter Metallica-konserten. Rettere sagt, vår kjære venninne Gudrun og familien tok den med seg da de kom helga etter vårt besøk, siden vi ikke var sikre på om vi fikk plass på de overfylte bussene som ble satt opp for å få oss hjem til Trondheim igjen...

Jeg elsker den, og lurer på om eg ikke må ha en til. Den er nå kommet opp over kjøkkenbordet, og den lyser godt opp over jentene som akkurat nå sitter der og gjør leksene sine :o)



Disse kule lampene ble med oss hjem fra Clas Olsson en kveld vi fikk tusle rundt på Solsiden uten barn, en sjelden anledning som måtte utnyttes. Så nå har vi lys til å henge opp over kjøkkenbenken! Min kjære gubbelure tror visst fortsatt at arbeidslampen skal lyse opp ved jobbing i kjelleren, men han kan jo få lov til å leve i den troen en stund til.... Jeg har flere aktuelle steder å henge den opp, så han kan heller finne ut det etter at kattene har danset på bordene mens han har vært på elgjakt om et par uker ikke sant ;o)

Men disse lysene får ikke lyse opp over meg i dag,- for jeg skal igjen trekke dyna over hodet og sove. Migrena tok meg i dag, heldigvis kommer den sjelden for tiden, men det siste døgnet har satt spor.
Når den slipper taket skal dere få se litt av det jeg fikk laget mens jeg var på scrappetreff i Trondheim for en ukes tid siden. En herlig kreativ helg med en gjeng kanonflotte og finke damer!

See U soon!

3 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Stilig lampe :))

Kjempemoro at du blir med på min give-away :))
Lykke til..

Klem,Kari

Aquarell sa...

Uff, migrene er ikke noe gøy...
Så kule lamper dere har anskaffet dere! :)

Pauline sa...

Den svarte lampa så tøff ut!
"Lyspæra" og håndlampa var ikke helt min stil.. ;-)
Gubben her i huset reiser også på elgjakt nå i helga og blir borte halvannen uke, men jeg tror ikke jeg skal gjøre så store interiørmessige sprell mens han er borte.
Riktig god bedring, migrene er noe herk har jeg hørt!
Klem!