lørdag, november 07, 2009

Hurra for meg :o)

Det er min dag i dag, herreg... for en herlig dag :o)
Det er dagen hvor jeg visstnok skal forstå at jeg har blitt voksen, men tror ikke det nei, LOL!
Men min kjære mann har kjøpt gave til meg, og jeg kan knapt vente med å komme meg ut for å teste det!
Men i dag er det full fart med besøk, bytur, gjester til kvelden og alt som vanligvis også foregår i en familie på 5 + hund, så kamerautflukt får bli i morra.

Men nå må jeg feire litt igjen, synge litt for meg selv og bake et par kaker.
Ha en strålende helg alle sammen!





11 kommentarer:

Siv Anne sa...

WOW!!!!!!!!!!!
GRATULERER MED DAGEN

Stor,stor klem fra meg til deg.
Kose deg masse

Ramme Alvor sa...

Gratulerer! Har same kamera og er veldig fornøgd!

Pauline sa...

Hipp hurra for deg som endelig har blitt voksen!! :lol:
Det er når du har passert de 40 at moroa begynner!! ;-)

Unknown sa...

Gratulerer sååå mye med dagen. Og grsttis med den flotte gava! Regner med det blir mye tid med den fremover.
Klem fra Tina

Berit sa...

Gratulerer med dagen!
Det er bare begynnelsen på en 365 dagers ny reise! ;) Og vi er da aldri mer voksne enn vi føler oss;)
Klem fra meg
Jeg har litt over ett års efaring, og du for et herlig år!!

Anonym sa...

Gratulerer så masse med dagen søta!!!
Og for en flott gave du fikk deg da :o)

Kos deg resten av helga!!!

KLem

Iselind sa...

Gtaulerer med dagen Tove...
Håper du har hatt og fortsatt får en fin dag.
Flott gave du har fått.

Klem, Iselind

Randi Th. sa...

Gratulerer med dagen og kamera!!! Heldig du!
Ha en flott kveld!
-klem-

Torill sa...

GRATTIS MED DAGEN!!!! Og kos deg med gravølet! En fot i graven nå:0) NOT!!
gleder meg til å se masse flotte bilder med det kameraet altså!! KNALL!

Gladie sa...

oooo, for en sexy sak! Gratulerer med vel overstått, Tove! *klem* :D

Heidi sa...

Gratulerer med dagen!!!