tirsdag, september 29, 2009

Et lite livstegn...


Det går sakte men sikkert fremover her i kaosheimen.

Migrena er på vei bort, men ting tar altfor lang tid.

PC'n venter på forsendelse til reparasjon, så imens sliter jeg meg gjennom runder på den stasjonære PC'n. Her har jeg ikke alle bilder, ei heller mine gode redigeringsprogrammer, men det får gå enn så lenge.

De siste dagene har jeg fått tid og energi til litt kreative puslerier igjen, og her er en liten sneakpeak på kurs jeg skal holde under årets scrappening i Mosjøen siste helga i oktober. Håper så mange som mulig kommer oppover den helga, og jeg ser dere gjerne på kurs til meg!

Kursene jeg skal holde er Papirdukker og Billeduro.


Litt oppussing foregår også innimellom, men mer sjelden enn jevnt.... Men, dette kommer jeg tilbake til etterhvert som kamera og pc vil samarbeide...


Enn så lenge,- jeg er i live og på vei over vann igjen!

5 kommentarer:

Torill sa...

Godt å se at du lever, Tove!!
Så ultrakul den uroa var!! KNALL! det blir nok et toppers kurs!!
Gleder meg SÅÅÅÅ til Mosjøen!
ha en super onsdag!
klems

Anonym sa...

Åh, så koselig å se livstegn fra deg igjen vennen :o)
Skal vi snart møtes ;)

Kos deg med kurs og greier!!!

*klem*

Gladie sa...

Så deilig å høre det går bedre, Tove :) Den bildeuroen var fantastisk vakker! Vet du, takket være deg så kom jeg hjem fra flyturen hin dagen med fire interiørblader som jeg fant på Narvesen Flesland. Tviler på jeg skal pusse opp i det nærmeste, men masse farge- og form inspirasjon, da :) Klem fra Florø :)

Iselind sa...

Flott bilde uro: gleder meg til å treffe deg igjen til helga:)

Iselind

Anka sa...

Så flott uro, denne falt veldig i smak:) Ønsker deg en god helg.