torsdag, april 27, 2006

The{21}Challenge, round 3, day 1


Ikke akkurat revolusjonerende, men jeg bare MÅTTE teste ut disse magnetstemplene og gummistemplene jeg kjøpte på messa ;o)
Greidde ikke holde fingrene borte fra dem......
Herlig!
Første dagen ble for meg en oppsummering av forrige runder, hva ordet vane betyr for meg, og at det viktigste tross alt er å ha det gøy med det man gjør ;o)

This is not revolutionary, but I just HAD to try out the stamps I got in Oslo this weekend ;o)
Couldn't hold my hands away....
Love them!
The first day on this new journal was a summary on the two last rounds, what the word HABIT means to me, and the most important of all: To have fun making it ;o)

8 kommentarer:

Lu sa...

love how this looks.

Lene S sa...

Helt supert som vanlig!! Kult med de håndstemplene. Jeg har det stempelsettet selv....bør kanskje bruke det litt mer? LOL

Knallflott Tove! Gleder meg til åse fortsettelsen!

Klem:o)

banglamarie sa...

Herlig!
Tøffe stempler!

Ha en fin dag!

-Marie

gudrun sa...

Hærlig side!!
Gleder meg til å se fortsettelsen, og DEG igjen!

KLEM

Åshild sa...

Juuhuu! Dette har jeg gleda meg til lenge :) Har venta på å finne noe nytt i bloggen din - og der var det jo! :) Og det du lager er like flott som alltid! You're my inspiration :)

Og SÅ koselig å møte deg i helga, Tove! :)

Håper armene dine er snille med deg og at du får ei fin langhelg!

klem

Unknown sa...

WOW...
Jeg digger stilen din, Tove.
Jeg syns de alle art journalene du har laget er rålekre, og første siden på denne er ikke noe unntak. Tvert imot.
Stemplene er kjempefine. Gleder meg til å se fortsettelsen... :)

Klem

Kari sa...

Great colors and love those hands!

Lilli in Vancouver sa...

I like your playful letters :)