onsdag, juli 13, 2011

På gjengrodde stier..











































Det gror igjen rundt meg fortiden, både inne og ute...
Fjerde uke på rad med pusteproblemer og forkjølelse, penicillinkurer og astmamedisiner. Jeg har jo ikke astma!? Så det går tregt. Et helt arbeidsstykke bare å bevege seg rundt, ikke for å snakke om dersom man skal gjøre noe!

Men jeg sløver her på sofaen, med all verdens teite formiddagsprogrammer på tv'n, og heldigvis noen senkveldsprogrammer som er tatt opp. Sommar med Ernst og Bygglov på svensk tv er favoritter :o)
Tenke seg til å følge med på tv..... Akk ja, kan ikke hoppe rundt når man ikke har pust, så da får vi finne alternativer.

Som heklet bølgeteppe... Inspirert av Hanne på Landet har jeg satt igang med sukkertøysrååååsa bølgeteppe, 115cm bredt og foreløpig 180cm langt. Det er nå plassert på hytta i påvente av ferie, og der skal det bli 210 cm før det kantes med rødt. Så er det klart til å bli sengeteppe på lillemors rom...? Time will show!

Imens er det heksagonteppet som får en lapp i ny og ne. Kan jo ikke ligge her helt arbeidsløs heller? Masse bøker er blitt lest, bl. a. Jo Nesbøs siste, men også Harlan Coben er blitt en favoritt. Til ferien er det svigermors bokhylle som står for utvalget, så da får vi se hva det blir til.

Men nå må jeg hvile litt igjen,- må samle litt energi til jeg skal rense ei kasse jordbær som står kjølig i kjelleren og venter på å bli spist, og kanskje bli til litt rørt syltetøy også NAM!

God sommer alle sammen!

2 kommentarer:

Pauline sa...

Næmmen stakkars deg da!!!
Nå må du se å stelle godt med deg selv!
Riktig good bedring!
Klem!! :-)

hanne sa...

Da er det bare en ting å gjøre - TA DET MED RO! Godt at du skal på hytta slik at forholdene ligger til rette for litt avslapping! Ønsker deg en god ferie, Tove og takker igjen så mye for besøket ;) Klemmmmm! Savner dere!