fredag, april 16, 2010

Det rammer ikke oss...? JODA!

I går skulle vi tatt fly hjem etter Metallica-konsert og shoppingtur, husbonden og jeg...
Etter klokken 10 om formiddagen...
Vel, vi kom oss hjem,- med buss i natt.
Så nå sitter på jobb med to stokker som bein og lengter hjem til den deilige senga mi...!
Men, vi KOM oss i alle fall HJEM, og med mindre trøbbel enn mange.
Takk til Norway Bussexpress :o)
Jeg er utrolig glad for at de satte opp utallige ekstra busser så jeg slapp unna forslaget fra husbonden sjøl;
sykle Oslo-Trondheim...
Vel er jeg glad i å sykle, men ikke SÅ glad...
Spesielt ikke siden det var FULL VINTER på ferden nord for Dovre!

Takk til alle som kom med fine tips til Oslo-turen vår, den ble ikke helt som planlagt, men vi fikk med oss noen fine kafeturer og koselige vandringer i ventetiden :o)
Metallicakonserten var også knall :o)

Mer når jeg er mer våken....... zzzzz........ og kommet meg hjem fra jobb ;o)

6 kommentarer:

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Bra at dere kom dere hjem iallefall! :) Kjedelig når ting ikke går helt etter planen, men, men!

Håper helgen blir super!

Anonym sa...

kjenner meg veldig glad for at vår tur var en godt planlagt tur og at vi allerede har togbilletter hjem til søndags :)

fikk du shoppet noe spennende da? :)

Pauline sa...

He-he, har tatt buss Stavanger-Trondheim før jul engang, da var det tåka som gjorde at flyene sto..
Du får ta helga til hjelp for å komme deg til hektene igjen! ;-)

Klem! :-D

Anonym sa...

Hei søta!!! Huff, så dere ble askefast...
Bra det løste seg da ;)
Er så veldig lite vi kan gjøre med det her, bare la oss fascinere av de voldsomme naturkreftene.
Kos dere hjemme i helga da :o)

Sees snart!!!

Klemmer :o)

Lev Livet Lett Lokki sa...

Oioioi, skal si det ble en litt annerledes tur....
Men godt dere er vel hjemme, var nå humoristisk forslag fra din sporty husbond;)))
Vet du nå har jeg fått min rundell og jeg er strålende fornøyd og det ble SÅ fint!
Tusen takk for tips og hjelp!!
Ønsker deg en strålende kveld videre!
Klem Lokki

Tøtto og verden sa...

Hei!
Alltid kjekt å komme over andre scrappeinteressert her på nett. Fin blogg du har, men er litt misunnelig på den typen jobb du har!! :P Dvs, eg aner ikkje kva du gjer, men det høres veldig fint ut å kunne sitte på jobb å blogge... *misunnelig*
Eg scrapper ikkje så ofte, men har fyllt noen album etterkvart. Men gjer det ofte ganske enkelt... Det er liksom prosessen som er viktig, sjølv om eg innrømmer at det er dei fineste resultatene som er kjekkest å vise fram. hehe
Ha ei fin helg.