torsdag, april 16, 2009

Det er SOOOL!!!


Foto: Finn.no

Det er deilig vær her i Midt-Norge i dag, strålende sol og varmegradene kryper oppover, deilig!


Endelig kan man krype ut av sine hi, treffe naboer igjen og skravle over en kopp kaffe. Det er så utrolig deilig å bare kunne smette på seg småsko igjen, tusle ut uten tonnevis av klær og store støvler.


Kaosmannen er vel ikke like inspirert som meg, men det er av helt andre årsaker.... Jeg har nemlig funnet ut at det er fint å gå på visninger for tiden.... Så kaosfurien drar med seg kaosmannen i tide og utide, drømmer om eget hus og egen hage.... Her er gårdagens drøm.... men bare min viste det seg fort....

4 kommentarer:

Lene S sa...

Så deilig med sol! Jeg venter på sola her også...det er nå sagt at den skal titte frem i dag ;)

For et hus! Eventyrhus!! :)

Ha en deilig dag!

Camilla G sa...

ydelig! Jeg elsker!! det huset! Hvor står det?

Torill sa...

Det huset var jo utrolig lekkert da! Me like!!

Anne sa...

Det huset der ligner på mitt drømmehus.... Men jeg må i allefall vente til ungene har fløyet ut av redet, og det kan bli lenge til! Og ikke er det sikkert at jeg får mannen med i drømmen heller... Men å drømme er jo flott uansett! :-)