onsdag, september 26, 2007

Bad blogger...


Jupp, that's me...
But here is a card made with a couple of stamps from my own design.
Birthdaycard for a dear friend of mine :o)


Jada, jeg vet jeg er en dårlig blogger.
Har hverken tid eller energi for tiden...
Her er det totalt kaos med 4 fullstappede soverom som skal tømmes/rives/kastes/pusses opp, og alle skal bytte rom.

Oppussing høres gøy ut på forhånd, og er sikkert det i små doser, men nå begynner lufta å gå ut av meg i alle fall.
Men, om 2 uker må vi være klare, for da kommer nye sofaer og vi må være ferdig! *stønn*

Men, litt annen må jeg ta meg tid til innimellom, og her er et kort til en god venninne av meg som fyller 40 snart ;o)
Kjekt når man kan kose seg med egne stempler!

4 kommentarer:

Solfrid Sørensen sa...

Kortet var kjempestilig! Liker virkelig de stemplene dine.;)
Oppussing er gøy, ja, når man er ferdig...

Vibeche sa...

Kjempe flott kort du har laget, disse stempelene dine er bare helt fantastiske :)
Ellers ønsker jeg deg lykke til i oppussingen, det er hardt når det står på som værst. Men godt når en er ferdig.
Klem

ANGELO sa...

Hei, de stemplene dine er kjempefine. Falt pladask for Skater'n og har allerede laget et par kort med det. Det kommer helt sikkert til å bli flere etter hvert :-)

Aashild sa...

Ta vare på deg selv, Tove!

God klem!

(- kortene dine er knalle! Og det er jommen stemplene dine også!)