søndag, november 19, 2006

Annettes utfordring på Papirgleder!


Annette Knutsen har med jevne mellomrom utfordert oss inne på www.Papirgleder.no, og jeg greier jo ikke si nei til en utfordring ;o)
Denne gangen var det tallene 3, 5, 9 og 12 som skulle komme frem på layouten.
Min løsning:
3 favorittark fra WildAspargus
5 tags fra Rhonna Farrer digikit (old frames)
9 chipboardbokstaver fra MayaRoad og FancyPants
12 blanke knapper rundt bildene fra FooF-A-La

Takk for utfordringen Annette! Nå fikk jeg scrappet burkaNils bildene også ;o)

4 kommentarer:

Vibeche sa...

Kjempe flott side, Tove :)
Nydelige ark du har brukt :)

gudrun sa...

Disse bildene er jo bare ur-morsomme.
Hærlig side!! :)

Lene S sa...

Så kule bilder og en herlig Toveside! Digger den!

Ha en god uke T!

Annette sa...

Takk for du tok utfordringen! Digger denne bildeserien og så har du brukt mine favoritt WA-ark. Mulig jeg må lete dem frem snart.