mandag, august 07, 2006

Sommerferien er over.....




Ja, så er ferien over for denne gang....
*sukk*
Men, vi sitter igjen med masse gode minner, som jeg gleder meg til å mimre over i løpet av høsten ;o)
I mangel av blekk til skriveren, legger jeg ut noen bilder fra sommerferien.
Tusen takk til Gudrun & co for en herlig sommeruke på landet! Bonderomantikken blomstret blandt kuskjitlukt og fluer, hehe.
Et bilde av hytta til svigermor legger jeg også inn, for gjett om vi er glade for å få lov til å bruke den fremover!!! :o)

Ha en videre strålende uke alle sammen!
Nå er det innkjøring på SFO og jobb som står på planen for de neste dagene........

3 kommentarer:

Lene S sa...

Sååå godt å ha deg tilbake!! Selv om ferien var deg vel unt altså ;o) Nå gleder jeg meg til å se hva du kommer til å produsere av lekkerbiskener fremover.. Bare ikke jobben sliter deg ut da! ;o)

KLem!

Unknown sa...

Hei Tove!
Koseligå ha deg på nett igjen. Gleder meg veldig til å se noen nye layouter fra deg. Blir alltid å så inspirert av dine kreasjoner... :o)

Ha en fortsatt fin scrappekveld!

banglamarie sa...

Så koselig feriestove! Høres ut som dere har hatt det trivelig! Gleder meg til å se scrappa bilder utover høsten ;)